Nya skor!

3kommentarer

Jag känner att jag vill ha nysa skor! Det är vår och jag vill ha skor i en annan färg än svart! :/  
Men vilken tur att man klickade sig in på Hm och hittade två par som jag tyckte var jätte fina! Dock kanske det är lite tidigt att använda ballerina, när solen inte är framme är det kallt :o Men de andra borde fungera jätte bra! :D
 
Dock ska jag ju som sagt köpa mig ett par glasögon så måste väll tyvärr hålla inne på alla små utgifter och inte köpa massa denna månad, men jag fyller år den 9 april så haha! :D Får önska mig dem!
 
 
 

3 kommentarer

Emma Nyström

22 Mar 2014 17:24

vilken fin header!

Svar: Tack så mycket! :)
Steampunker

Rebecca

22 Mar 2014 19:43

Snygga :)

Svar: Eller hur! Det blir blir nog en tur till HM ändå! :)
Steampunker

mot plus

22 Mar 2014 20:15

fina!! ha en bra kväll! =)

Svar: Tack det samma! :D
Steampunker

Kommentera

Publiceras ej