Nu efter att jag känner mig lite duktig så ska jag plocka fram mina bra skisspennor och ett bra block och skissa teckna lite ;D
Satt och skissade lite på en bild udner psykologin idag. Det är en ängel och en demon som står sida vid sida men sina vingar utslagna, båda har ganska långt hår, men de ska inte ha några ansikten. Tyckte att det förstörde hela bilden, så jag suddade ut dem~
I mitten av dem ska jag måla dit en ying och yang symbol. Ville faktiskt måla någon som har lite symbolik i sig ;D
Sedan har jag en annan bild i huvudet av en djävul och en ängel som slåss... men en bild i taget!
 
Då har man startat ett företag tillsammans med en kompis! Detta är vårat projektarbete som vi ska hålla på med under vårat sista år på gymnasiet ;D 
"Målet" med vårat uf-företagande är lite att tjäna så mycket pengar som möjligt för vi vill åka till den vackra och spännande huvudstaden London under påsklovet! <3 
 
Sitter vid köksbordet och äter frukost, ska strax iväg till skolan. Hade tänkt att åka in en timme tidigare (börjar 9.20) men orkade inte. 
När jag kommer till skolan så ska min grupp spela upp i ensemblen vilket jag inte ser fram emot för jag har fortgfarande inte fixt det där j*vla pianot! D: (Vi spelar mitt hjärta blöder av veronica maggio) Jag vet seriöst int evarför jag inte fixat det ännu! :o
 
SÅ SNÄLLA håll tummarna för mig idag för det är så jobbigt att spela fel för massa människor, även fast det bara är klassen ;)
 
Ett litet projekt jag gjorde för ett tag sedan, jag kommer inte riktigt ihåg när men tror det var förra sommaren :) Blev så sjukt nöjd när jag blev klar med den, men inte lika nöjd just nu eftersom den är målad på väggen så jag      kan inte flytta på den... -.- Men den e fortfarande as nice! :D



d
 
 
 
Haha jag och bloggning asså... xD Ber om ursäkt för den långa pausen, men har inte orkat att blogga på den senaste tiden. Den första tiden i skolan efter ett lov gör mig alltid super trött! Jag jag gör inte mycket när jag kommer hem...läxor gör jag väll men inte mycket mer xD
Då kanske ni tycker att jag skulle kunnat blogga lite, men har inte haft så mycket att uppdatera om :o