Nu står det ett party tält i trädgården. Mats och Bosse satte upp det, sedan tog vi en fika. Var inte så jätte fika sugen dock.
Ska fortsätta kolla lite Game of Thrones,  är typ i mitten på episode 9 på säsong 2. Vill inte se klart säsongen, behöver ju vänta ändå tills aprit för säsong 3! D:
 
Några mer Game of Thrones fans där ute? :D
 
 
 
 
Är glad just nu! :D Fick jobbet i Kina parken! <3 
 
Sitter för övrigt helt ensam hemma just nu, mamma och mats är ju och handlar lite inför i morgon. Misstänker att de stannade och åt på vägen... utan mig... snyft. Men jag fick ju lite pasta och en korv! xD Är sådär lagom trött i hela kroppen efter att ha jobbat i trädgården i några timmar... så jag tänker inte göra mer ute idag, kan hjälpa till inne, men ute... nej, för mycket kryp! <-- en av anledningarna till varför jag gick in ;) 
 
Hihihi jag har jobb i sommar! Fuck yeah! Börjar nästa lördag, och ska cykla ner till Bastedalen nu i nästa vecka och bli lite upplärd :)
 
 
På denna underbart vackra plats ska jag jobba! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamma väckte mig vid nio för att jag skulle gå upp och hjälpa till ute eftersom massor med timmar kommer att försvinna sen pga av att jag ska till jobb intervjun och mamma och mats ska åka och handla lite till i morgon.
Ska börja fixa mig om ca. 1½ timme skulle jag tro, så bäsat att jobba på tills dess!
 
Tror att det blir ett par helt vanliga blåa jeans, ett helt vanligt svart linne och när det gäller skor... oranga eller ljusa convearse... hm ;) Åh, och så lite smycken, en skinväska och moin jeans jacka... en perfekt outfit! :D 
 
 
Okej, än så länge har jag inte gjort nått som jag skrev nyss att jag skulle xD Men ska förhoppningsvis göra det strax ;) Och så ska jag äta kvällsmat, ägg macka och en kopp te! ~<3

Ingen panik nu, men jag tror att jag har en mygga på rummet! D: Tycker mig höra det där otäcka ljudet man kan vakna av på nätterna av... ni vet vilket ljud jag menar va? iiiiiiiiiiiii ljudet :o

Men men, ska u försöka göra det jag ska nu, kanske höra av mig mer ikväll, ha det gött under tiden! <3

Ska ju på jobb intervju i morgon! Kan inte alla ni där ute hålla tummarna för att jag får jobbet, skulle verkligen behöva lite pengar! 
Hihi blev inte spagetti och orv utan hamburgare med pommes, så jag ska gå ut och motionera lite om en stund, den maten är inte nyttig! 
 
 
Och så ska jag lägga in lite kläder i garderoben och så plocka in tvätten jag hängde i morse...  Och så ska jag nog måla naglarna, de har blivit tillräckligt långa för att det ska se bra ut nu! :) Har en färg som jag verkligen älskar, ett grönt från depend :) 
Och sedan duscha och bädda rent i sängen... och efter det så ska jag sno tv-spelet och ha det på mitt rum så jag kan spela Zelda! :D<3 (och lite super mario~ 
 
Älsklingen kom hit igår, vilket jag ångrar lite eftersom jag blev kittlad som in i helvete -.-' Men jag hämnades så det är lugnt! :D
Solen skiner och det är inte mycket blåst ute idag, synd att man inte får sätta sig i solen med en bok eftersom jag måste hjälpa till med att fixa ordning i trädgården. (Jens åkte hem för ett tag sedan)

Men tror att jag ska fixa lite lunch, börjar bli hungrig. Spagetti och korv, vilken lyx! Finns annan mat hemma, men den ska vi ha på fredag ^^

Pratades lite om att en kompis kanske skulle komma hem till mig idag, men så blev det inte. Så funderar på att fråga om pojkvännen vill komma hit en stund istället. Men jag vet inte, trivs lite med att vara själv just nu, men trivs lika bra i hans sällskap ;D
Men kan ju alltid fråga, man kanske inte får ett ja ^^
Är fortfarande ifull fart med att städ städa rummet, ska starta en till maskin med tvätt snart och förhoppningsvis ta in lite tvätt som torkat.
Om jag får jobbet och tjänar lite penfar så vill jag köpa lite saker till rummet :)
2-3 små hyllor som jag kan sätta vid hyllan jag har mitt smink på. Och så en större spegel. 2 små nya lampor, ett överkast, gardiner, magneter... troligtvis kommer allt handlas på ikea så jätte dyrt blir et icke! Kommer köpa allt det där även fast jag inte får jobbet, men kanske inte på samma gånga isåfall ^^
Eller typ hyllorna och en tv... skulle verkligen vilja ha en platt tv för de tar inte lika mycket plats som min lilla tjockis tv xD
För tillfället städar jag rummet. Ni vet rensar ut och slänger + att jag tvättar. Ska rensa igenom mitt skrivbord sen och slänga lite pappaer, eller ja, elda upp :)
Ringde och sökte jobb nyss, och de sa att jag skulle komma på anställnings intervju på torsdag ^^ Hoppas att jag får det jobbet, skulle verkligen vara super kul! :D För då får jag lite pengaaaar!
Önskar att det var lite fint väer ute, för jag vill ligga ute i solen och läsa+ att det finna massor av saker som jag mpåste göra ute... men som helst görs när det är sol -.-  Så det blir game of thrones innomhus istället!
nehe, då ska det vara skit väder idag :( och om man ska tro på smhi så ska det vara skit hela veckan... jag som hade tänkt vara ute i trädgården och jobba denna! Midsommar på fredag så det finna lite som behövs göras.
Men just nu ska jag äta frukost! Nu när det är sommar och så så skulle jag vilja ha en ny anime att se på... en som är ganska lång också... men inte bara massa "aaaaah kill kill kill blooood döööd" typ. Har ju inte sett klart på Fairy tail? :D
Några anime nördar som skulle vilja ge mig ett tips? ^^
hihi, måste säga att jag skrattaed lite när jag såg denna ;D
För det är inte alla som vill se era bröst tjejer ;)
Nu har ju även jag sommarlov! Vilket känns helt unerbart skönt, men det har inte riktigt smällt in ännu :)
Men jag har bestämmt mig för att sommra till rummte lite, vet inte hur, men det ska bli sommrigt! :D
vad har ni sköna typer för er då? ^^
Följde med mamma till Motala och handlade. Vi gick typ bara in på ica maxi ^^ Men jag kom hem med en hårfärg, ett paket med avsminknings servetter och avsminknings medel som man tvättar ansiktet med :)
I morgon får jag sommarlov, ska bli så sjukt härligt! Så vi har en show till i morgon, sedan plockar vi ihop alla instrument + gradänger m.m och fixar tillbaka det till musik salarna. Efter det får vi troligtvis en baugette och så ska vi samlas och prata lite och sedan slut!
Min buss kommer in halv åtta. Vi ska samlas halv nio. Sedan klockan tio börjar vi showen för studenterna. Det är verkligen kul att sjunga inför dem, de är så jäkla taggade! Man hör typ inte sig själv!
Det är inte kul att ställa sig framför garderoben och bestämma vad man ska ha på sig längre, för det är inte mycket som passar, kan inte ha min röda tajta klänning längre, för det ser hemskt ut...eller den lila tub toppen.... eller de jeansen...
Nu är det verkligen inte kul längre!
Vill jag tugga på något, ta en frukt! Fredags godis? Morötter och dipp! Salta pinnar! Måste inte alltid vara chips och dipp.
Har tråkigt? Men gå ut dådå! Finns massor med saker att göra i trädgården och fina ställen att gå på...
Hoppas att min motivation kommer att hålla sig nu, den försvinner alltid.
Men som sagt var, nu är det inte kul längre.
haha shit vad dålig jag är på att ppdatera, joppas ni inte tröttnar på mig xD
Lite up to date då då:
Har repat inför studentshowen i en vecka och har första showen på tisdag, sedan hela veckan ut ^^
Sitter hemma hos killeni gen och kollar på Futurama medans han är och duschar ^^
Hihi fattar inte att vi slutyar på frddag! :D
Hemma från killen och skolan, är egentligen super trött, men ska ändå följa med mamma till Mias öppet hus... så det blir ett kort inlägg för jag skulle vilja duscha håret innan vi åker, inte så jätte rent idag.
När jag skulle duscha igår så blev vi erbjudna att åka till en vän och spela lite spel, så hann inte duscha då :( och så kom vi hem sent... så idag är jag jääätte trött!!!
Sitter i killens sängoch väntar på att det ska bli käk :) Tacos!<3
Haft engansa så händelselös hel hittils, var dock och shoppade lite igår efter skolan. Så lite nya smycken och roliga saker i en av glitters goodie bags ;) Kanska kan ta bilder sen, beroende på vad vi hittar på ikäll.
Det vi gjort idag är typ att jag har kollat på Futurama och Jens har spelat Diablo III samtidigt som han kollar på Futurama. Har varit och handlat lite med ^^
Haha usch vad jag tycker att det är jobbigt att skriva på en mac xD
Är trött och hungrig, så det kommer bli gott med mat. Lite ont i huvudet med, men det kan ju gå över efter att jag ätit.
Men ni får ha det göttikväll. Sup er inte för fulla! :D