Idag gick jag ner en snabbis på stan, skulle egentligen bara gå in på panduro och kolla efter ett par pennor, men det blev lite mer än så... ;D köpte ett akvarell block och lite andra pyssel saker där inne och så en blond-spray miss manga mascaran:) 
gjorde några slingor igår som jag inte blev så nöjd med, så nu får håret bli lite ljusbrunt med ljusa slingor istället, hoppas det går bra bara för det är skit jobbigt/svårt att skölja ur hårfärg utan att ha ett badkar att luta sig över xD 
 
 
aja, när jag fixat det ska jag plugga lite och sedan måla :D 
 
detta målade jag igår :)
 
 
Idag gick jag ner en snabbis på stan, skulle egentligen bara gå in på panduro och kolla efter ett par pennor, men det blev lite mer än så... ;D köpte ett akvarell block och lite andra pyssel saker där inne och så en blond-spray miss manga mascaran:) 
gjorde några slingor igår som jag inte blev så nöjd med, så nu får håret bli lite ljusbrunt med ljusa slingor istället, hoppas det går bra bara för det är skit jobbigt/svårt att skölja ur hårfärg utan att ha ett badkar att luta sig över xD 
 
 
aja, när jag fixat det ska jag plugga lite och sedan måla :D 
 
detta målade jag igår :)
 
 
 
 
Idag är det ingen skola och inte imorgon...eller dagen efter det... Har faktiskt inget schema lagt förens på onsdag. Men ska plugga ändå. Me jag har inte så mycket plugg så att jag behöver plugga alla dagar... 
 
Så vad ska man hitta på idag dådå? Ikväll så ska jag gå på Sh'bam, men det börjar inte förenas klockan 7. Funderar på att tillbörlig till skolan vid fem så pluggar jag lite innan och sen skakar jag loss! :D 
 
Men til,s dess? Kanske städa och tvätta? Och så lite målning givetvis ;) 
 
 
 
 
Idag har jag varit på riktig massage för första gången! Det gjorde väldfegt ont namn jag ju avslöja, men det kanske bara visar att jag verkligen behövde det? ;) Var dock lite groggs efter massagen, men massören sa att det bråkar bli så. Nu känner jag mig lite små öm....
 
I skrivandets stund så sitter jag på bussen ner till stan, ska kolla på en ukulele, inte säkert att jag köper den dock. Och så vill jag kolla på lite andra musik saker ^^ 
Så nu kan jag inte fortsätta att skriva, för anledningen till att jag plockade upp plattan var för att kolla vart musikbutiken låg :) 
 
 
God förmiddag gott folk! Vad har ni för er då? Själv ligger jag min säng och väntar på att klockan ska bli lite mer. Jag behöver nämligen tvätta men det var upptaget i tvättstugan -.- beså vad har man hittat på istället? Inget produktivt åtminstone xD
Lyssnade lite på en podcast och kollade upp lite träningspass som går i campushallen, detta sista kanske var lite produktivt dådå :p
 
Om tre timmar så ska jag ta på mig mina skor och gå bort till campus för att plugga lite med några kompisar. 
Så vad ska man hitta på tills dess då...? Måla, duscha och fixa mina naglar lite fint. Och gå bort med skräp... 
 
 
 
sedan kommer ju det där med att ha en bild med i inlägget... Har tyvärr ingen som passar, så det får bli nått random....