Håller på att pyssla ihop en ny drömfångare! Tyvärr blev den jätte ful i mitten så funderar på att dra upp det och göra om det... -.- 
Denna gången lade jag till lite pärlor!
 
Bara en sneak peak!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(källa tumbrl)
Har varit på pysselhumör ganska så länge nu, så plockade fram lite material och försökte mig på att göra en drömfångare! Jag tycker att de gick lite sådär, (mitten xD)  men det var förvånadsvärt enkelt! 
Prova på vettja!  
Jag kollade upp hur man gjorde via youtube och ringen jag använde var ett gammalt armband :)
 
Köpte ett par skor på Ica maxi i kumla, kostade bara 99 kronor ;D 
Tyckte att de var riktigt snygga ^^ Fanns ett par ljusa med blommönster, ville egentligen köpa dem, men de fanns inte kvar i min storlek :/ Men de här är ju sntgga dem med! :D
 
liten hemlig... älskar skor så mycket!<3
 
Har just ätit frukost och tittat på det nya Doctor Who avsnittet. Äntligen har det börjat igen! :D<3 Det var ett jätte bra avsnitt! Jag tror att den här säsonen kommer att vara super bra, precis som alla andra ^^
Är en riktigt liten Whovian ;D Har en mega stor celebrity crush på Matt Smith (11:th doctor) hihi >w< 
Finns det några fler Doctor Who fans där ute? :D 
 
 
En sådanhär piercing vill jag ha! Ska skaffa den någon dag med ^^ Kanske nu när jag fyller år? ;D 
 
Jag måste få erkänna att Sverige är ett ganska tråkigt land med mycket fördommar och annan skit. Egentligen är väll hela världen full av skit -.-
 
Har kollat runt på en del storbloggar nu och suckar lite lätt för mig själv. Shopping, fester, bråk och skvaller är det som de innehåller. Den ända stora bloggaren jag tycker om det är Foki för jag tycker att hon är annorlunda och spännande. 
För vi i lilla Sverige är inte så spännande. Och vi ogillar nya saker och saker som är annorlunda. De sakerna pratar vi bakom folks ryggar. Pekar och viskar och sedan ljuger och ler folk rätt i ansiktet. 
Trevligt. 
 
  
Minns ni att jag skrev att jag ville ha turquoise hår på studenten? Har faktiskt färgat mitt hår redan nu istället! Fast inte bara i turquoise, utan lite lila och lila/rosa/rött ;D Köpte bara tre färger, men eftersom en del färger blandade sig i håret så har jag jätte mycket olika nyanser! :D
 
Funderar på att kanske ha i lite lila på ena sidan så att det inte blir för mycket blått, men vi får se! 
Kan inte färga nått nu eftersom vi inte har en endaste liten plast handske hemma nu xP
 
 
 
Mitt blonda jag innan färgerna! Kanske ska vara blond någon gång? ;D Pffffff....