Saker jag vill ha <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har ju visserligen färgat mitt hår svart nyss, men detta är ju för fint! <3
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Låg och mådde illa under natten så det blev inte mycket sömn och när klockan ringde i morse mådde jag fortfarande illa så skippade skolan idag. Har dock inte spytt ännu vilket jag tror är bra, och illa måendet börjar försvinna,  så det kanske inte var magsjuka. Jag hoppas inte att det var det för jag avskyr verkligen magsjuka!
 
Jag ska strax kolla på ett avsnitt av Merlin, det är ju så spännane nu! Och så behöver jag gå in och elda lite i vedspisen så det är varmt därinne.
 
Beställde dessa från hm nyss :) 
Velat ha skorna ganska länge and now they will be mine! Klänningen blev eb liten extra sak. Den var söt och kostade bara 70 kr ;D
 
 
Idag har varit en inspiratins lös dag. Gillar inte sådana dagar :( Och dagen som kommer kommer jag inte att gilla så mycket D: 
Ska upp vid sju i morgon. Sätta mig på bussen 07.40 och komma fram till kumla vid tio... waaay~  ska dock byta buss två gånger så jag kommer inte att sitta på bussen så länge :)
Och sedan så kommer jag inte hem förrens vid fyra.
Det var den dagen det! 
Ska till tandläkaren i Kumla, som ligger en bit bort från min lilla gruva.
 
Tar med mig en bok eller nått så har jag att göra, eller går till en bibbla ;D
 
 
Hittade denna bild för ett tag sedan när jag surfade runt, tycker kanske att det är lite extremt.
Jag skulle inte kunn använda mina händer alls! Jag blir nästan lite handikapad när jag har på mig vanliga lösnaglar ;D
 
Jag måste ju ändå erkänn att jag tycker att det ser lite cool ut ;) 
 
(tumbrl)
Jag är hemma från Marieberg nu och satte igång ovh bakade lite cupcakes ;D Använder mig dock av en sådandär cupcake mix som man bara adderar lite vatten och smör.
Lätt och enkelt!
Så nu väntar jag på att muffinsarna ska svalna så jag kan fixa dit frostingen. Detta kan bli intressant eftersom jag aldrig gjort cupcakes förut.. hehe''' 
 
Vill kunna göra sånna här :D
 
Vi skulle åka vid nio, men det har vi inte! Mia ville inet upp ur sängen och resten av familjen vara bara seg. Jag var klar tio i och har gått runt lite. 
Ska ha på mig min nya kavaj som jag köpte på HM underrean, den är så snygg! :D Kanske kan få se en bild på den, vem vet ;) (haha jo jag!) Och så ska jag ha underbara converse på mig vilket jag inte haft på jätte länge!<3
 
Nope, nu ska jag gå in och se hur det gåf för dem där inne! Ni får ha det bra! 
 

(källa tumbrl)
 
Nu när mitt skissblock fyllts lite mer av söta koppar och fina korsetter så ska jag krypa till sängs! 
Ska åka in till Marieberg med familjen i morgon, dvs mamma, lilla syster och lille bror. Vi fick alla presentkort i julklapp så nu ska de handlas upp! Jag har dock redan handlat för mina ;) Var inne på Mariberg med pojkvännen under mellandagarna ^^  (fyy vad mycket folk och hemska köer!) 
 
(källa: tumbrl)
 
Ska skissa klart det jag håller på med och vill sedan börja på någonting nytt! Så bara för det så får ni ännu ett inspirations inlägg! Woho! Men de är mina favoriter för jag älskar vackra ting!
 
Skiss inspiration!
 
 
 
 
 
 
 




 
 
Balklännings inspiration nr.2
 
 
 
 
 
 
 




 
Ätit frukost, varit ute och nu sitter man vid datorn igen :) Ska ut och ta en promenad sen, ska nog dra med resten av familjen med ut också ;) 
Idag ska jag plugga! Det blev som förväntat inget plugg alls igår hehe... Anledningen till det är kanske att jag inte riktigt kommer ihåg vad jag ska göra och att jag inte har så mycket böcker hemma.... -.-' 
 
Nu ska jag tända i vedspisen och hänga upp min tvätt där så den torkar fortare! 
 
Fick J.K.Rowling nya bok i julklapp. Har börjat läsa lite i den och jag tycker att den verkar bra :) Jag är egentligen lite negativ till att få böcker om jag inte sagt en specifik bok/författare men jag tyckte det var kul att få denna ^^
Lite tråkigt att det inte finns någon magi i denna bok, för jag verkligen avgudar Harry Potter serien (yes I'm a fan!) men jag tror att den kommer vara bra ändå!
 
Har krypit ner i sängen nu så ska bara skicka iväg ett sms till underbara pojkvännen innan jag försvinner in i boken! 
 
             
                                           7
 
 





 



 
 
 
 
Sko inspiration
<3
 
 
 
 
 
 
 
Balklännings inspiration
Vad jag vill kunna sy..
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
(källa: tumbrl)
Simpson på TV'n så jag kryper ner i soffan med mitt skissblock och mina pennor :) Fick det i julklapp av mormor ^^
 
insInspiration för framtiden
 
 
 
 
 
 
 
 
(källa: tumbrl)
God moprgon! Idag ska ju bli en plugga dag men än så länge har jag int eöppnat någon bok. Sitter och äter frukost framför tv'n :) Det är en dokumentär om vulkaner på discovery så nu är jag fast en liten stund ;D 
Men när det är slut ska jag starta en tvättmaskin och leta fram boken jag baserar min psykologi uppsats på :)
 
(källa: tumblr)
 
 
Nu har jag suttit uppe och kollat på Indiana Jones och skissat lite. Nu är det The Big Bang Theory, den är ju dock ganska så rolig, men jag är ganska så trött så det blir nog att gå och lägga sig. 
I morgon så blir det att plocka iordning på rummet och sedan ska jag plugga. Jag vill inte plugga, men lika bra det för jag har inte lust att få det jätte stressigt så fort skolan börjar.... vilket jag kommer få ändå, men man kan ju drömma!
 
Gott natt folk!
 
(Jag vill ha den här sängen!)
Nu blir det nog en kopp te. Ännu en kopp med te med andra ord :) Är en riktig liten te älskare! Fick ett jätte gott te av Jens föräldrar (mint choklad) och ett annat gott te av mamma (choklad te)
Fick detta i julklapp ^^ Och till det så fick jag två sånna saker man har lös te i och två koppar från indiska :) Kopparna är jätte stora! Man kan nästan servera soppa m.m i dem ;D
(älskar stora koppar!)
 
Små söta saker som jag vill ha<3 
 
Funderar på att kanske sy en, det kan väll inte vara så svårt... eller? ;D
 
 
 
 
Ett gulligt mobil skal. Men det kan jag pyssla ihop det med :D 
Har ju ingen iphone så det är inte supr lätt att hitta ett snyggt skal -.-
 
 
 
Underbart vackert halsband <3
 
 
 
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sitter och spelar ett as kul spel med pojkvännen! "From Dust" 
Man är typ en gud av något slag och man ändrar på landskapet så att människorna ska kunna ta sig till olika ställen och bygga byar m.m.
 
Om det är någon som har chansen att spela spelet så gör det! Kanske inte låter kul, men det är det! Speciellt om man kan sitta och mobba varandra ^^(vi spelar varannan gång) 
 
Tänkte lägga in bilder på spelet men.... det fungerar inte att spara bilder på killens dator, eller så vet jag bara inte hur man gör -.-' xD
 
Men had et gött! Snart e det min tur att leka gud!