Glasögon!

4kommentarer

Det blev glasögon! Så nu kommer ju den jobbiga frågan, vilka bågar ska man ha! Gick in i hos varje optiker nere på stan (trodde jag!) igår och kollade efter ett par snygga bågar och hittad ett par inne på glasögonmagasinet. Fick låna med mig dem hem och visa sambon, men de var nog lit eför stora för mig, de låg liksom på kinderna istället för att sitta på näsan :/ Men annars var de snygga :)
 
MEN, när jag cyklade till glasögon magasinet igen idag för att säga att jag nog ville ha de bågarna så såg jag ett Klarsynt som jag inte såg igår (även fast det typ ligger precis bredvid xD ) gick in och de hade såååå mycket snyggt! Och så var det världens mysigaste lilla dam där inne som hjälpte mig massor och vi småpratade massor :) Så jag hittade ett par bågar där istället ^^ Billiga och snygga, det gillar den fattiga studenten! <3 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

4 kommentarer

natalia

21 Mar 2014 18:07

Vad fint :d

frida christina

21 Mar 2014 22:24

Vad bra du passar i glasögon!

Svar: Haha ja vilken tur! Hade varit lite jobbigt annars xD
Steampunker

maja söderberg

21 Mar 2014 22:51

du passar bra i glasögon :)

Svar: Haha vilken tur! :)
Steampunker

Johanna - A dream as a model ♥

22 Mar 2014 02:41

snygga :)

Svar: :)
Steampunker

Kommentera

Publiceras ej