Årets första glaspinne!

3kommentarer

Vaknade super tidigt idag, men låg och läste lite innan jag gick upp och sedan när jag väl skulle till skolan blev det lite stressigt och jag misstänkte att jag skulle komma lite sent :/ Men när jag cyklar till skolan och kommit en bit så tänkte jag kolla upp vilken föreläsningssal vi skulle vara och så visade det siga tt lektionen var inställd! Man kanske sa ha som standard att kolla sånt INNAN man cyklar iväg... -.-
Men men, så jag cyklade förbi hemköp på vägen hem och köpte hem cola och en Twister till mig själv! :D 
 
Twister är min favorit pinnglass! (who's with me!? :D )
Sedan kommer magnum strawberry white och piggelin väldigt nära in på ^^
 
 

3 kommentarer

Elizabeth

24 Mar 2014 18:25

Gud så gott med Twister!!

Svar: Det var det! :D
Steampunker

elina

24 Mar 2014 21:42

Svar/ Jaaaa sushi är sååå gott! :D

Ebba

17 Apr 2014 15:44

Gott med glass, min favorit just nu är cheasecake ;)

Kommentera

Publiceras ej