Tatueringar!

3kommentarer

Jag är sådär mega sugen på en tatuering, har massa små saker som jag vill ha, men vill ha något stort och coolt. Men jag vågar inte riktigt! Man ska ju ha detta motiv på kroppen i restren av sitt liv! :o
 
Jag skulle vilja ha:
Dödsrelikerna märket från Harry Potter
Galifreyan från Doctor Who
"We´re all mad here" citat + chessires mun från Alice i Underlandet
En drömmfångare
The Triforce från Zelda
Något från sagan om ringen
 
Jag är en liten nörd! >w<
 
Dessa är med så sjukt snygga! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Lotta

04 May 2013 16:54

Sv: Jaa, det var riktigt gott :) Och tatueringar är sjuukt snyggt, dock är jag alldeles för feg för att göra en :/ Har du några sedan tidigare?? =)

Svar: sv. nej har inga, fick inte tatuera mig innan 18 och sen har det bara inte blivit av xD Men dte är ju snyggt! :D
Steampunker

Malin Aurora

04 May 2013 16:58

Gud så mycket tjusigt!

Svar: sv. ja eller hur?! :D
Steampunker

Ida Bjelkert

04 May 2013 19:00

Coola!

Kommentera

Publiceras ej