Nöjd!

1kommentarer

Har skickat in två arbeten och ska upp och lämna in ett tredje till min religions lärare. Känner mig lite nöjd nu! :D 
Snart ska jag gå runt i skolan och ta lite bilder till en uppgift jag har i staden och framtiden. (arkitektur typ) 
Har dock blivit sådär slö trött så jag skulle kunna gå och lägga mig och sova en stund. Måste vara värmen och dålig luft~ 
 
Blev ingen solning för mig och Jessica btw. 20 minuter = 70 kronor..Nej! Tycker att det var väldigt mycket för dyrt :o 
 
När jag kommer hem ska jag visa det nya jag hålla på att måla föresten! 
 
 
Religionen handlade om buddhism ^^
 

1 kommentarer

Agnes

02 May 2013 15:33

Bra det är så dyrt, så kanske folk avstår från att lägga sig där och få hudcancer. Riktigt onödigt att sola solarium när man vet att det är så farligt! Inget illa menat med min kommentar :)

Kommentera

Publiceras ej