Mysig valborg :)

2kommentarer

Blev en ganska så mysig valborg i år, det var det förra året med i och för sig ^^ Vi åt god mat här hemma och sedan gick vi ner till gruvmuseet och kollade på elden. 
När jag och Jens tröttnat på att kolla på elden så kollade vi lite på en minecraft video och sedan på det senaste Game of thrones avsnittet. Känner att jag ska kolla om det lite dock för jag halv sov genom en del xD  
 
Men det ska jag inte göra just nu. Jens åkte nyss (sad face) så jag ska tvätta och plugga lite :o Åh, och så måste jag komma in i dammsugaren för jag dammsög upp ett örhänge igår! D:
 

2 kommentarer

Carina

01 May 2013 22:18

Härligt foto! Mysigt med brasa!

Anonym

03 May 2013 20:55

Härlig bild !

oh btw; Ville bara berätta att jag har en tävling på gång just nu , om du vill och har tid är du jätte välkommen att delta :D http://chawey.blogg.se/2013/may/film-eller-tranings-dvd-vilken-vill-du-vinna.html
Ha en fortsatt underbar fredag kväll (: kram!

Kommentera

Publiceras ej