Godegårds marknaden!

3kommentarer

På eftermiddagen idag så åkte jag, mamma och min lilla syster till godegårds marknaden :D
Åker på den varje år, den är riktigt mysig! 
Det enda som jag skulle ha där var egentligen en drömfångare och lite brända mandlar till Jens, men så blev det icke!
Brända mandlar blev det, och så två par örhängen, ett halsband, och ett as snyggt örhänge! (och lite mint kyssar) Och jag kan avslöja att jag inte handlade för mer än 150 spänn! Om man har mycket pengar löst så kan det gå åt ganska så för mycket så jag tog inte ut så mycket igår :o 
 
 
 
 
 
Köpte ju tekniskt sett drömfångare ;) Tycker att dom var jätte söta! :D
 

3 kommentarer

Josefine

01 May 2013 20:07

Snygga!! :D

Svar: sv. tack! :D
Steampunker

Solin

01 May 2013 20:07

Sv: åh tusen tack! :)

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

01 May 2013 21:11

Fina smycken!

Svar: sv. tack! blev riktigt nöjd :)
Steampunker

Kommentera

Publiceras ej