En röd student

9kommentarer

Jag beställde ju min studentklänning i onsdags! :D Jag tänker inet köra på tyraditionellt vit utan rött!
 
Jag beställde ett par sandaler också, för man får inte beställa under 200 kronor :/ Men men! Får se om jag har de på studenten eller inte.... tror att ett par vita pumps hade varit läckert till..... fast skulle helst vilja ha sådana sandaler som går högt upp på benet, förstår ni? 
Dock vet jag inte vart jag ska köpa dem, så vet ni så säg får ni gärna lämna en liten kommentar ;) 
 
I would lööööve this! Googlade skorna, men måste hitta sånna någonstans... mot Nelly!
 

9 kommentarer

ELSA

23 May 2013 18:26

Svar: Visst är han!
Har du några djur?

Svar: sv. vi hade två katter, men min lilla syster blev allergisk så vi gick ge bort dem :(
Steampunker

Linn ♡

23 May 2013 18:44

allt bra?^^ ♡

Frida

23 May 2013 19:22

Hej.

Jag driver en filmblogg och jagar läsare, därför tänkte jag försöka göra lite reklam för mig.
Mitt förslag till andra bloggare är ett länk/banner byte, något du kan tänka dig?

Hör gärna av dig till [email protected]


/ Frida @ www.fridasfilmtajm.blogg.se

bella

23 May 2013 20:49

den är riktigt god! :D

Sarah Moberg

23 May 2013 21:17

sv: man kunde välja att man har mindre läsare än 500 i månaden så det ska nog funka ändå :) men man skickar ju en förfrågan till företaget om att få bli sponsrad så det är antagligen att plus att ha många läsare :)

Svar: ah, okej! ^^
Steampunker

♫♪ sandra

23 May 2013 21:20

gillar klänningen! är den från nelly?

Svar: sv. nej, den är faktiskt från ellos :D
Steampunker

Agnes Eriksson

23 May 2013 21:41

tack fina du! kram

juliaa

23 May 2013 21:50

sv: ja verkligen :D

Jenny

23 May 2013 23:10

Häftigt med röd klänning! Hoppas du får en fantastisk student :)

Svar: sv. tack så mycket! :D
Steampunker

Kommentera

Publiceras ej