Den manliga delen

3kommentarer

Sitter och kollar på YesMan. Det är ju på tv'n så det är reklam man inte kan hoppa över. Så nu har ju HM Beyonce som sjunger, poserar lite "sexigt" och allmänt kråmar sig (inget illa menat till henne, she's cool!) och visar upp HM's nya badkläder för kvinnor.  
Så jag ser mycket fram emot hur HM ska presentera sina badbyxor! :D
Eftersom de har en så stor kändisför de kvinnliga så skulle jag ju vilja se typ Johnny Depp eller kanske Robert Downey Jr (jag är ju hopplöst förhälskad!), och så vill jag se lite utmanande poser och helst lite runt rullande i sanden! 
 
 
 

3 kommentarer

Afrobellas

17 May 2013 22:17

Fyfan att d är såhär! Å klockrent det du skrev, jag väntar oxå på kändismännen sexiga poser i speedos haha

Svar: haha precis! :D
Steampunker

Emma

20 May 2013 19:34

Haha det är skrattretande ibland hur kvinnor framställs i media. Porträtterade underifrån så vi inte ser mäktiga ut osv. Sett en kul film om hur de skulle se ut om kvinnor och män agerade som varann i reklam. Ganska intressant det! xD

svar: Visst är hennes hår fint!!

Svar: åh, den filmen skulle jag vilja se! Kommer du ihåg vad den heter? :)
Steampunker

Emma

20 May 2013 21:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HaB2b1w52yE

Där är filmen!:)

Svar: oh tack! Den var lite intressant ^^
Steampunker

Kommentera

Publiceras ej