Besviken risifrutti

2kommentarer

Sååå jag gick upp halv fem! Så nu sitter jag, ganska så ensam, och väntar på bussen som ska vara här 07.10. Notera att jag var här 06.20. Dock dödade jag lite tid genom att gå runt inne på pressbyrån i jakt på frukost och tänkte att jag köper en risifrutti!
När jag slagit mig ner, och ska börja avnjuta min lyxfrukost, vad tror ni jag ser då?
Jo, bitar i sylten!
Jag klarar inte av att äta bitar. Och då menar jag sånna bitar som är i yoghurt, sylt, kräm osv. Dock åt jag upp den ändå, men lämnade bitarna...
Varför risifrutti, varför skulle ni förstöra något så perfekt?!

För övrigt har jag ganska så tråkigt och fryser lite smått!



2 kommentarer

Lotta

31 May 2013 17:38

Sv. Tack så jättemycket, va glad jag blir :) Är allt bra med dig denna soliga fredag?? =) Kram!

Y A S M I N E

01 Jun 2013 09:19

Det har väl alltid varit bitar i risifruttisylten?
Men jag måste säga att jag inte heller gillar sylten i risifrutti. Brukar byta ut den när jag kan, haha

Svar: jag gillar sylten i risifruttin, men jag klarar inte av konsistensen av bitar i te.x sylt xD Och nej, det har inte alltid varit bitar i den D::
Steampunker

Kommentera

Publiceras ej