Första dagen på jobbet!

2kommentarer

Idag är det första dagen på jobbet för min del! Får se hur mycket folk det kommer dock nu när det spöregnar ute... 
Jag ska jobba i en liten delikatess butik i hamnen i Askersund. De säljer saker direkt importerat från frankrike, italien och england. Så jag ska får lära mig lite franska och italienska nu! 
Haha skämt åsido, det är bara lite utal och så ska jag hålla koll på sortimentet :) Ska även skära ostar! 
 
Jag jobbar 12-17 så kan sova länge (dock behövde mamma hjälp med nått så hon väckte mig) Så ska ta mig en dusch och sedan tror jag att jag ska göra lite inbakade flätor i håret :)
 
Lycka mig till!
 
 

2 kommentarer

felicia

26 Jun 2013 19:08

hej jag har frågestund och alla som frågar får en länkning:D http://feliciagustavssons.blogg.se/2013/june/fragestund.html#comments

▲ S A N N A

28 Jun 2013 21:55

Sv: haha sånt ska man ha koll på! Fast det är ju bara att kolla i bloggarkivet! ;)

Kommentera

Publiceras ej