Utelåst!

1kommentarer

Sitter här och äter rostat bröd med Limecurd och dricker en kopp varm choklad. Varm choklad hör inte hemma på sommaren kanske ni tänker, men jo, det gör den. 
 
Dagen började lite spännande med att jag inte kom in i huset och det var inte någon hemma, så fick klättra upp via balkongen. Detta efter att jag fått leta rätt på del 2 av stegen för den var för kort -.- Och allt detta medans jag var as kissenödig, förtjänar ju nästan en medalj tycker jag! 
 
 
Efter att jag ätit och fixat och packat så ska jag åka till Emma och stanna där tills i morgon. Sska åka moppe dit så det tar väll en timme. Börjar nääästan bli lite trött på att åka moppe till Asker sund eftersom jag åker fram och tillbaka tid varje dag -.- (jobbar ju där) 
 
Men men, vi hörs senare!
 
                            
 
 
 
   
 
 
 

1 kommentarer

▲ S A N N A

09 Sep 2013 18:04

vad gott det ser ut! :)
Sv: ja det var mumsigt!!

Kommentera

Publiceras ej