Dejt med blocket.

3kommentarer

Jaha, denne helg är man ensam. Inte ensam ensam, utan jag är hemma i gruvan och inte nere i Linköping hos pojkvännen. Hade ju givetvis helt varit där, men det är väll bra att vara hemma och ta det lugnt? 
Nope~ xD Tycker om att vara där! :D
 
Står lite inför ett val. Kolla på en film eller fortsätta spela lite Dragon Age? Hmmm..... Har ju inte någon film som jag vet att jag vill kolla på just nu, men är inte på spel humör :/ Haha lika bra att gå och lägga sig xD (går inte för jag sov lite förut och är typ "pigg") 
 
Neh, men blir nog lite film och en dejt med skissblocket, var allt för längesedan vi sågs ;)
 
Detta ska jag öva på. Att måla den kvinnliga kroppen :)
 
 

3 kommentarer

bella

26 Apr 2013 20:46

sjukt goda :D

leavanny.blogg.se

26 Apr 2013 21:04

SV: visst är han :D

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

26 Apr 2013 22:01

Sv: Den var riktigt bra! Så se klart tvåan och se trean sen :))

Kommentera

Publiceras ej