Snart iväg!

1kommentarer

Känner att huvudvärk och dåligt humör inte är den bästa kombinationen... vet inte vart humöret kom från heller.
men men, jens kommer hit om typ en halvtimme, så bästa att jag mår bättre då :o
Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss om ikväll. Trodde att vi skulle äta när vi kom dit, men så blev det inte. Istället blir det typ 5-6... usch, vi kommer ju komma hem jätte sent! D: Det tar dock bara en timme att köra, men ändå... :/ Eller okej, vi kommer inte hem jätte sent, men ni fattar vad jag menar.
Ska gå och kolla så jag inte missat att packa med mig något nu, så ni får ha det bra!

1 kommentarer

wilma

18 May 2012 18:16

sv: hej förlåt att jag inte svarat tidigare men såg inte din kommentar :S om du undrar vf ja skriver så var de för att du kommenterat på en utav mina bilder, de var på en läskburk :) du frågade vad jag hade för kamera så jag tänkte bara säga att jag har en canon eos 450d ( de går nog inte å köpa längre, jag köpte min på blocket) kram caniks!

Kommentera

Publiceras ej