Nu blev jag helt ensam!

1kommentarer

Ellen skaffade en ny blogg, men oroa er inte, jag kommer stanna kvar här! Så nu är Chai bara min blogg :) Om ni är nyfikna på hennes så kan ni titta in här : http://www.nattstad.se/Me%20and%20Her
Jag undrar om jag ska flytta min blogg till nattstad jag med...? Inte just nu dock, eller vad tycker ni? :)
Är typ nyss hemkommen från Linköping, har haft grymt kul! Middag ute, spex (yeah, I know you read SEX! xD) och så åkte vi hem till en kille och spelade tv spel :)
Nu är jag trött och har lite ont i huvudet efter att ha sovit lite dåligt och druckit dåligt idag... och så mycket åkandes med både tåg och buss :o
Och vet ni vad det bästa är? Jens kommer hem på torsdag :) Får träffa varandra ovanligt mycket denna månad ;D

1 kommentarer

Sessan

13 May 2012 16:58

Vad blev det för fika?

Ja det kan jag lugnt säga att vi haft, nu är iaf taket på plats & badkaret borta så nu är det bara allt annat kvar ;)

Kommentera

Publiceras ej