Huvudvärk ==> sova tidigt?

7kommentarer

Började bara skissa lite, har ganska ont i huvudet så jag ska nog gå och lägga mig strax. Ska ju kanske inte sita vi datorn när man har ont i huvudet, så jag säger god natt till er nu!
Kommer troligtvis vara dum och kolla på ett avsnitt av någon serie nu bara för att jag inte är sova trött... haha men då får jag ju skylla mig själv.
Haha svär på att jag kommer starta avsnittet, gosa ner mig under täcket och sedan somna innan det ens har börjat xD
of to the dreams!

7 kommentarer

Alice

13 May 2012 21:02

sv: Det ser inte bara mysigt ut, det ÄR mysigt också! :D

Det är Rimini och Riccione i Italien :)

Ann-Helen

13 May 2012 21:11

Sv: Bara att börja samla på dig ett gäng ramar. Jag gick verkligen loss på allt jag hade hemma + loppisfynd + rearamar från fyndhörnan på ikea! Oftast blir de fulaste ramarna snyggast när det blir "rätt" färg på!



Ha en bra kväll!

Jasmine

13 May 2012 21:49

Hoppas att huvudet känns bättre imorgon.



Svar: Panduro har mycket fint. Själv hittade jag ju mina designark på rea, vilket gjorde mig glad. :)

Du är också en kreativ själ vill jag anta, vad söker du på Panduro?



Kram

Zelda

13 May 2012 22:04

Sv: Men åh vad glad jag blir! Tusen tack tjejen :)

Johanna

13 May 2012 22:36

Nej ljuslyktorna ska jag ha inne. Köpte två st förut som nu hänger i våran hall. :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

14 May 2012 00:43

Godnatt och sov så gott :)

Önskar dig en bra start på nya veckan!!! :D

Hanna

14 May 2012 23:10

Den filmen skulle man vilja se! :)



Sv: tack så mycket! :)

Kommentera

Publiceras ej