Bättre saker för mig

1kommentarer

*
Som några har märkt så bloggar jag inte när jag är tillsammans med min pojkvän, och det beror helt enkelt på att jag har roligare saker för mig än att sätta mig vid en dator. Vi träffas så sällan, så när vi träffas så umgås jag hällre med honom :)
Hope you'll understand~<3
*
Men jag har haft det jätte bra under helgen! Han behövde dock åka hem tidigt idag eftersom han hade andra planer för dagen, så jag har varit hemma större delen av idag :)
Vi åkte till deras sommarstuga igår och bär vi var där fick jag hjälp med matten. Och efter några timmar av det så kollade vi klart på Batman (vi börade kolla på den i kumla)
Var jätte trött, så sov de sista minuterna efter att han fångat skurken. Så det var typ rätt i säng efter det... och jag sov verkligen som en stock! ;D
*

1 kommentarer

FlizanLizan

20 May 2012 19:26

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Kommentera

Publiceras ej