Sista dagen i frihet

5kommentarer

I morgon är det sista dagen på sommar lovet. Även fast jag älskar sommar och att vara ledig så har jag inte så jätte mycket emot att börja skolan igen.
Att få träffa alla kompisar, lära sig nya saker... och det är ju fan sista året på gymnasiet! Jag vill att det ska gå fort fort så jag kan få flytta ner till Linköping nära killen och få börja på universitetet :D 
 
Funderar på att sätta fast ett par av mina lösnaglar ikväll, så jag vänjer mig lite med dem så jag kan ha dem till skolan.
Älskar typ sådana "accessoarer" som naglar, lösögonfransar och linser. Och så massa smycken, sjalar och gaah älskar allt! 
(tror jag ska beställa manikyr någon dag)
<3
 
 
 

5 kommentarer

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

19 Aug 2012 21:01

sv: Ja så får det nog bli:) Bra tips:)

Svar: har du sett doctor who? Om inte så är det en väldigt bra serie! :D
Cassandra Lagermark

Liza ▲

19 Aug 2012 21:03

sv; Tackar! :D

anonym

19 Aug 2012 21:10

sv; hahahaha ja de blir lite ångest när man tänker på de sättet haha. men hoppas du har en underbar sista dag! :D

Svar: sv. haha sant! ha det bra själv! :D
Cassandra Lagermark

sara

20 Aug 2012 09:21

snygga naglar:) skriver endel om naglar i min blogg med

Svar: sv. så kul ;D kanske får kolla in den då :D
Cassandra Lagermark

sara

20 Aug 2012 09:48

ja det tycker jag:)

Kommentera

Publiceras ej