Mer än jag tänkte

3kommentarer

Idag gick jag ner en snabbis på stan, skulle egentligen bara gå in på panduro och kolla efter ett par pennor, men det blev lite mer än så... ;D köpte ett akvarell block och lite andra pyssel saker där inne och så en blond-spray miss manga mascaran:) 
gjorde några slingor igår som jag inte blev så nöjd med, så nu får håret bli lite ljusbrunt med ljusa slingor istället, hoppas det går bra bara för det är skit jobbigt/svårt att skölja ur hårfärg utan att ha ett badkar att luta sig över xD 
 
 
aja, när jag fixat det ska jag plugga lite och sedan måla :D 
 
detta målade jag igår :)
 
 

3 kommentarer

Malin Wederberg

13 Sep 2013 17:26

Fint målat :)

Annei

21 Sep 2013 11:42

Snyggt! Duktig du är!

Fani

20 Mar 2014 16:13

Wow, jättefint! Vad duktig du är, riktigt imponerande teckning ju :)

Kommentera

Publiceras ej