Eget arbete betyder att man åker hem lite tidigare än vad planerat, så det blir att plugga hemma stället :)
Och väl hemma blir det kanske lite te och en peppar kaka<3
 
 
Här är de bilder jag lovade att jag skulle lägga upp. Sent som vanligt, but whatever! Så länge dom kommer upp så :D
Blev riktigt nöjd med båda bilderna måste jag få säga. Speciellt skuggningen :) På bilden med ängeln så är det skuggningen som gör bilden så häftig (enligt mig) och på hattmakaren så är det lite skuggningen som gör det där med, det är det som fixar hans ansikt uttryck ^^
 
 
Målade en ängel igår. Den är klar nu och jag håller på med en annan bild, men har inte orkat skanna in bilden ännu så detta är vad ni får se! 
Så troligtvis får ni se bilderna ikväll + massa mer!
 
Sagan om ringen är ju sådär helt underbara filmer. Jag och Emma satt uppe och kollade på ettan och halva tvåan inatt + massa  glögg, te och lite  chips :D 
Blev en oerhört lyckad kväll! 
Vi hade tänkt kolla på alla tre på en natt, men det orkade vi inte xD Men vi fortsatte att kolla nu på morgonen, men mamma ringde för att hon skulle hämta mig (ja, jag har inget körkort -.-) så vi kollade inte klart på den.
 
Så nu sitter jag hemma. Ska dra på litemassor med bra musik och sedan ska jag tvätta och städa lite :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är ju en riktig liten sko älskare! Och kläder, smycken... jag älskar allt sånt! :D
Hittade just ett par as snygga skor som jag funderar lite på att köpa... men jag tror tyvärr inte det blir så, har annat som behöver köpas denna månaden :( Klassen ska till stockholm och vi får stå för ätbara saker och en del av resan tid själva -.-
Tycker inte att man kan säga att det är obligatoriskt om eleverna själva måste betala saker!

Min lilla syster ska gå på födelsedags fest hos en kompis och de ska tydligen ha lite halloween tema på allt så stora syster får fixa iordning.
Ska locka hennes hår lite, för det ser så tråkigt ut när det bara hänger :o

Så just nu tar hon på sig sin häx-klänning medans locktången blir varm :)