Precis såm rubriken säger så har skorna jag beställde från Nelly kommit idag! ;D
Om en liten stund lägger jag upp en bild på dem ;)
Just nu ligger jag och kollar på youtube klipp ^^
Sitter vid en dator i biblioteket nu. Ska hem med bussen om en timme, så det blir ju typ åtminstone 40 minuter av "inget att göra" eftersom vi inte har några läxor ännu :) Eller jo, vi ska kolla igenom några böcker, mer än så är det inte.

Väl hemma blir det att städa lite för mormor kommer imorgon, sedan ut och springa och sedan slöa framför dator/tv :D

Hur ser eran dag ut? ^^

Hej alla underbara! Dagen första inlägg kommer såhär sent pga att jag inte orkat skriva så mycket idag ^^' Först så har jag ju varit i skolan, och när jag kom hem så blev det te och vila sig lite och så nyss var jag ute och sprang :) Blev inte riktigt lika långt idag eftersom jag var trött i benen och inte bra skor på mig.
Ska strechta lite så jag inte blir för stel, sedan blir det en dusch!
 
Har inte blivit någe piggare ännu, men jag ha lovat att lägga upp lite bilder som jag målat, så stay updated!
 
Jag har ju ett distans förhållande (han bor i Linköping) och har inte sett honom på en vecka och det var sagt att han inte skulle komma hem på ytterligare ca.3 veckor. Så varit lite små nere över det. Men vi pratade lite nu via Skype och han sa att kommer hem på söndag eftermiddag och stannar tills på måndag, så då får jag träffa min älskling!<3
Satte fast en ögonfrans bara för att prova hur det såg ut, och jag älskade det! :D Tog tock bort den igen eftersom jag skulle ut och springa :) 
Men vad tycks? :) 
 

Sedan så funderar jag på om jag ska ta med mig bad kläder och simma under vårat mega hål, det planerar jag på att göra när jag får lite mer pengar. Ska fixa ett sådantdär klippkort på 12ggr. 12ggr = 6-12 veckors användning ^^ För så mycket hade jag inte tänkt att simma xD
 
Lösögonfransarna jag beställde i helgen kom idag! :D Men fick nog fel i mitt andra paket. Köpte ögonfrans lim, men sitter här med ögonfrans serum :o Skickade ett mejl till hon som har butiken på tradera så hoppas det löser sig ^^ 
Så håll tummarna! :D
Hade ju tänkt ha fransarna i morgon men icke :( Eller kanske... har kanske lite frans lim någonstans ;) 
 
Är ganska nyss hemkommen från första dagen i skolan, så jag är både slut och hungrig, men det fixas med lite mat och någon timme slö till Bleach sedan ska jag ut och springa en stund :)
 
Idag ska ju min säng komma. Vi fick beställa en på Ikea eftersom de inte hade några 105 sängar där. Så Ikea människorna kan komma vilken minut som helst :) 
Jag som städat och fixat mitt rum så bra den senaste veckan... kommer inte att bli så  fint efter att jag plockat ut allt jag har under sängen... men deet ska packas i en låsa och ställas på garderoben, så det blir nog bra ändå :)
 
Nu är jag vaken och ska ut och ta mig en spring tur! Men bara runt området eftersom Ikea människorna ska komma med min säng idag!<3 (så man fick gå upp tidigt!)

De skulle komma hit mellan 8-15 så lika bra att vara vaken! Men jag gick upp för en timme sedan, dels dör att jag skulle hjälpa min syster med att fixa hennes hår och dels för att vända rätt dygnet :) Så i morgon ska jag gå upp 1½ timme tidigare än vad jag gjorde idag! För jag har lite tur och är ledig en dag till! (som tydligen kommer bli full av arbete hemma)

Men till alla er som börjar skolan idag... ha det bäst! :D

"En kvinna kan aldrig ha för många skor" 
Well...It's true! Just nu har jag jätte många par skor, men jag planerar att köpa på mig fler! <3
 
De två första kommer från Nelly och de sista paert kommer från Linn-Lay :) 
Som sagt var... skor<3
 
I morgon är det sista dagen på sommar lovet. Även fast jag älskar sommar och att vara ledig så har jag inte så jätte mycket emot att börja skolan igen.
Att få träffa alla kompisar, lära sig nya saker... och det är ju fan sista året på gymnasiet! Jag vill att det ska gå fort fort så jag kan få flytta ner till Linköping nära killen och få börja på universitetet :D 
 
Funderar på att sätta fast ett par av mina lösnaglar ikväll, så jag vänjer mig lite med dem så jag kan ha dem till skolan.
Älskar typ sådana "accessoarer" som naglar, lösögonfransar och linser. Och så massa smycken, sjalar och gaah älskar allt! 
(tror jag ska beställa manikyr någon dag)
<3
 
 
 
Har ju köpt en 32 tums platt tv till mitt rum! :D Så jag har kollat as mycket på bleach nu xD Meeen det är en så sjukt bra serie så det gör inget att man kollar om den ;) (och så hoppar jag över allt tråkigt xD)

Vad har mina söta små läsare haft för sig idag då? ^^

Beställde ett par sjukt snygga skor från Nelly idag! Men det kanske framgick av rubriken? ;) Skulle kanske beställt dem lite tidigare så man kunde ha dem när skolan börjar (på tisdag!) men de svarta pumpsen får vikariera under tiden ;)<3  
Var och shoppade lite i förrgår när jag ändå var i Örebro, så kom hem med lite godingar! En ring, skor, en tunika, rolling stones t-shirt x3,en poncho (gaaah so in love!) en hatt och ett sådant solglasögons skydd ^^
Och när jag kom hem så fixade jag Kultcon biljett och klickade hem en uggle ring och massa lösfransar + lim. 
(och budade på halsband på tradera, så jäkla söt/snygga!)
 
 
 
 
 
Mina dread locks ska sättas i mitt hår nu igen! :D Lagom till skolan börjar förstås ;) Sist jag satte i dem blev det ju inte så bra kommer ni kanske ihåg, men nu är håret längre och någon som kan det där med hår ska hjälpa mig :)
 
Har tyvärr inga bilder på mig själv i dreadsen, för jag tog typ inga bilder, men nu lovar jag att det kommer komma 
massor! :D
Rött, blått, grönt och svart/vitt! <3 Hoppas att de isblå finns i lager, för det är så sjukt snygga! :D