Beställt hem ett par blåa månadslinser :) Har bruna ögon. Har dock inte vågat sätta på mig dem ännu, har aldrig haft linser på mig förut. Men linsvätskan jag beställde hade ett par "prov linser" med sig så man kunde "öva" med :)
 
Hoppas det blir bra (och att jag inte blir blind ;)
 
Någon som sett serien? Älskade Legenden om Aang så hoppades på att serien om Korra skulle vara lika bra som den om Aang. Tycker dock att den inte riktigt var lika bra, men jag är ju väldigt förtjust i steampunk, så den var ändå ganska okej ändå. Men jag skulle ändå velat se lite mer av resten av världen istället för bara staden de var med i ^^
Men lite cool var en väll ändå ;D
 
Dock så kommer inte bok två ut förrens i April om man ska tro på internet ;) Och i April så kommer även Game of Thrones ut igen! <3 + att jag fyller 19, så woho för april! 
 
Nu är det så att mitt tak läcker in vatten. Det töar ju något så förskräckligt ute! 

Såg att det var vatten på mitt skrivbord så jag trodde bara att läckan flyttat lite på sig (det har läckt in tidigare för några veckor sedan) men så var det icke! Det var massor av vatten på golvet bredvid skrivbordet, så det var ju bara att leta fram en handuk att slänga på golvet -.- 
Nu har det slutat att läcka in, men det dröjer väll inte alltför länge innan det kommer in vatten igen... men då måste det ligga snö på taket, och det gör det nog inte nu! :) 
Hittade några otroligt fina bilder som jag blev lite kär i <3 
 
Tror att jag ska förstora några av dem ^^