När som helst så kommer pojkvännen hit! Blev så att han kom hit ändå :) Jag som sparade game of thrones avsnittet till idag ifall han inte skulle komma! .... får väll se om jag kan kolla på det sen ändå :o 
 
Nu är han här! bye! :D
 
sitter i en varm musik sal och övar på valborg sjung. Är så trött! Just nu känns rösten ganska så sliten så är tyst ett tag tills vi ska sjunga för folk. Det är tradition att esteterna ska "sjunga in våren" varje år, rektor har lite tal och så tänder vi en liten brasa :)
Just nu är det väldigt blåsigt ute, förut trodde vi att det skulle regna så att vi kanske skulle få vara inne och sjunga, men nu är det sol!

Hade litw tråkigt ;)



Jag tänkte ju kolla på Game of thrones, men sedan gick jag in på tumblr, weheartit och diverse olika bloggar så blev inte som jag tänkte ;) 
 
Och när jag höll på att skriva detta inlägg så ringde min pojkvän och sade att han kanske kanske kanske kommer hem till mig i morgon! (distans förhållande) Dock var det ett väldigt kanske :/ Men nu får jag ju en anledning till att städa på rummet! xD Och kanske raka benen...
 
 
 
 
 
Ganska så kallt i huset, ingen som eldat. Så jag sitter ihopkrupen under två filtar i vardagsrummet. Förut så åskade det och haglade, MASSOR! 
Så nu ska jag kolla på Game of Thrones och äta lite färsk ananas! :D
 
Vaknade till av att mamma låste dörren sisådär fem över halv sju, min buss går 06.43 så jag flyger upp ur sängen och drar på mig kläder och slänger böcker och smink m.m i en väska och ska bara gå in och dra på mig skor och jacka + hämta plånboken. Men mamma hade ju låst dörren så jag gick in till mig igen för att hämta nyckeln... men det ligger givetvis där inne! Jag bor i förådet, renoverat förstås, så jag har en egen ytterdörr :) inte alltid lika kul xD
 
Såå, jag missade bussen, så jag missar repet vi skulle ha nu på morgonen -.- 
Har ju dock en buss till jag kan ta så är där lagom till lektionen ska börja, då vi ska repa xD
 
Nu är jag klar med bilden jag på började igår kväll! Den är ju som sagt var snyggare irl men men ;) 
Just nu sitter jag och kollar på face off, blir riktigt snygga grejer!
 
 
Tror att jag ska mumsa lite kvälsmat start :) Ska koka ett äg och ha på mackan, älskar ägg! <3
 
Kollade just på det senaste Doctor Who avsnittet (och åt grillade revben) och guuuud vad bra det var! Doctor Who är verkligen min favorit TV serie, kan se om ett evsnitt hur många gånger som gelst utan att tröttna<3 
 
Haha man får verkligen mersmak efter varje avsnitt, söndag söndag kom fort! <3
 
Finns det några fler Whovians där ute? För isåfall följer jag gärna er! :D 
 
 
 
Skrev att jag skulle göra en Brownie in a cup igår.... jag kan dock avslöja att den inte blev sådär super bra. Jag hade den nog inne i micron lite för länge så det rök och luktade bränt så det fick jag slänga :/
Gjorde dock en ny sen ^^ 
 
Fick förfrågan om receptet så här är det, hittade det på google :D Men på bilden som jag lade upp igår så tror jag att de lagt i något kola liknande :) Det har jag doxk aldrig provat, så det får provas nästa gång! :D
Nu har jag kollat klart på The Hobbit, har små tittat lite på den under vecka  så hade inte ens en halv film att kolla på xD 
Men detta skissade jag fram medans jag kollade på filmen :)  Men nu är det nog typ godnatt för mig! Ska lägga mig och läsa lite :)
 
gaah vad allt inte blir lika bra på bild! >w<
 
Nu ska jag ta mitt skiss block och kolla lite på The Hobbit :D Har sett den förut, men det är ju super bra så man kan se den igen! Dessutom så målar jag ju samtidigt ;)
Och så ska jag göra en Brownie in a cup :D
 
 
 
 
 
Målade klart bilden idag :) Blev väldigt nöjd med den måste jag ju få säga! Påbörjar nog någonting nytt ikväll ^^ 
Undrar om jag ska köra på något liknande eller nått annat coolt... men men, vi får se! :D
 
Sorry för att det är lite dålig kvalite, ska skanna in bilderna i datorn så blir det bätter :) Men hoppas ni nöjer er med detta! :D
 
 
Såhär ser bilden jag jobbar med ut för tillfälle :D 
Porr!! kommenterade min pojkvän när jag lade upp bilden på fb xD
 
Jaha, denne helg är man ensam. Inte ensam ensam, utan jag är hemma i gruvan och inte nere i Linköping hos pojkvännen. Hade ju givetvis helt varit där, men det är väll bra att vara hemma och ta det lugnt? 
Nope~ xD Tycker om att vara där! :D
 
Står lite inför ett val. Kolla på en film eller fortsätta spela lite Dragon Age? Hmmm..... Har ju inte någon film som jag vet att jag vill kolla på just nu, men är inte på spel humör :/ Haha lika bra att gå och lägga sig xD (går inte för jag sov lite förut och är typ "pigg") 
 
Neh, men blir nog lite film och en dejt med skissblocket, var allt för längesedan vi sågs ;)
 
Detta ska jag öva på. Att måla den kvinnliga kroppen :)
 
 
Idag tror jag att de flesta personer som går sista året på gymnasiet vet vad jag menar när jag säger nationella. Troligtvis tänker ni ångest över vilket ämne ni skulle välja och att ni sedan suttit alldeles fr länge med eran kladd. Senare kommer skrivkrampen, och den allt mer påträngande törsten eftersom man glömde ta med sig vatten in i klassrummet. Och alla som tog med sig vatten. Kissenödig som f*n!
 
Dock blev jag inte utsatt för detta, okej, skriv krampen, men det andra var lugnt. Vi fick ju lämna klassrummet när vi ville och sedan komma tillbaka. Och så fick vi ju ta in nått att äta eller dricka om vi ville det :)
 
Nu i efterhand sitter man ju givetvis och tänker att man kunde skrivit på ett annat sätt eller lagt till vissa delar.... men men, jag kände mig nöjd så jag får sätta punk om det där!
 
Vi slutad efter provet så kom hem vid ett, vilket kändes väldigt skönt!<3
 
Sitter på bussen påväg till skolan. Och det är ljust ute! Känns som att det var nyss som månen lös när man gick till bussen. Då var man inte något vidare peppade på att gå till skolan xD

Har på mig två nya smycken idag ^^ Blev väldigt förtjust i dem :)







Ha en bra morgon People!
Jag är jätte sugen på att baka någonting :o Inte för att jag är sugen på att äta, utan mer... för att skapa något? :D
Dock måste jag ju få skylla mitt baknings sug på tumblr! Hittade receptet på de små bollarna i en tidning hemma som mamma skulle slänga, så den tog jag! Så det ska jag testa att göra någon dag :D
 
 
 
 
 
 
Jag älskar verkligen tumblr! Jag kan sitta och titta bilder hur länge som helst! Vet inte hur mycket bilder jag sparat därifrån nu, men det börjar bli mycket xD
man drömer sig verkligen bort en liten stund :)
 
Och jag är väldigt förstjust i det här lite ljusa, flickiga "temat" ;D 
 
 
 
 
 
 
 
 
Okej, den är inte så underbar, men solen skiner och det är plusgrader.... och nästan all snö är borta! För övrigt är den väll kanske inte så super bra. Har Gehörs och musik lära kursprov i eftermiddag, så skev ut lite övningar som jag ska pilla med under dagen. Måste även skriva lite svenska tills i morgon för då har vi nationella -.- 
Men nu är det bara 2 månader kvar, sedan är det studenten som gäller!<3
 
 
 
Jag skulle vilja äga ett litet mysigt cafe någonstans (helst någonstans i london givetvis<3)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mormor ska tydligen sova i mitt rum när hon kommer så det blir att städa så det blir fläckfritt nu då... xD
Och efter det blir det plugg direkt! 
Städmusiken blir Yohios nya album och lite Muse! 
 
Skulle inte ha nått emot denna säng!
 
Just nu sitter jag och små slöar i bibblan. Ska plocka upp häftet vi ska plugga med till provet i morgon och kolla på det om en liten stund... kan inte säga att jag är sådär super peppad! 
+ att jag ska måla klart en stadsplanering tills i morgon.... och när jag ändå håller på att klaga så kommer mormor i morgon så vi måste städa hemma och det kan vara så att hon ska sova i mitt rum så jag måste städa lite extra där med....
Tiden räcker inte till!!!
 
Om jag skulle få välja så skulle jag sitta på en buss ser till pojkvännen i Linköping nu såa jag kan gå och se Yohio i morgon >w< 
(ah, och träffa killen ;)
 
Usch vad det är tråkigt att sitta och plugga naturkunskap! Vi har en ganska så sort prov i det i morgon... jag som vill pyssla! D: Men idag blir det inte super mycket med det, behöver verkligen plugga... -.- 
Why wasn't I born a genius?! D: 
 
Men men, har mitt jätte goda te och dricka medans jag pluggar så jag kommer nog att överleva.<3 
Måste plocka iordning lite i köket efter mig med >w<
 
 
Hade verkligen inte haft något emot att mumsa på detta medans jag pluggar! Längtar till sommaren med färska jordgubbar och färska hallon! <3
 
Har verkligen förälskat mig i dessa, de är så fina!<3 Funderar på att köpa mig en lite större och hänga ovanför sängen :) 
 
Hade på mig ett halsband som jag gjorde av en av drömfångarna jag gjort, fick mycket beröm för den! :D 
Idag ska jag prova att sätta dit lite pärlor och fjädrar. Så det får bli en färg glad, för jag har bara skrikiga fjädrar :P
 
 
 
 
Sitter på bussen hem från skolan. Äntligen! Kändes som dagen aldrig skulle ta slut :(

Köpte en festis på Ica innan jag åkte hem, led smak av apelsin och papaya. Det smakar verkligen som sommar, så tips från mig, testa den ;D

Provar att göra ett inlägg från mobilen nu, så jag hoppas att det ser bra ut :)
(typ bilden, sen ser väääldigt liten ut dör mig >w<)




Har varti inne och kollat runt lite på Tumblr ett tag för lite sovrums inspo, och det finns såååå mycket fint! har fått muig några ideér till hur jag vill pyssla till det lite ^^ 
 
Det som jag verkligen skulle vilja ha är en walk in closet, det skulle vara så UNDERBART! <3 
Någon som har det? :D I will come and steal it!
Haha skämt åsido, väldigt fort det blir dammigt här inne :P 
 
Strax så kommer pärlor, färgat papper, skruvdragaren och massa färger fram! <3
 
 
 
 
 
 
Klart det kommer finnas massa drömfångare! :D

Ska sätta mig framför TV´n och fixa lite med sånna sen ^^
 
 
 
Ska strax åka in till Motala med mor och handla lite. Får se om det blir några roliga butiker och inte bara mat xD Gina tricot hade varit välkomnat, de har så mycke snygga smycken just nu!<3