Dagen startar "bra"...

6kommentarer

Vaknade till av att mamma låste dörren sisådär fem över halv sju, min buss går 06.43 så jag flyger upp ur sängen och drar på mig kläder och slänger böcker och smink m.m i en väska och ska bara gå in och dra på mig skor och jacka + hämta plånboken. Men mamma hade ju låst dörren så jag gick in till mig igen för att hämta nyckeln... men det ligger givetvis där inne! Jag bor i förådet, renoverat förstås, så jag har en egen ytterdörr :) inte alltid lika kul xD
 
Såå, jag missade bussen, så jag missar repet vi skulle ha nu på morgonen -.- 
Har ju dock en buss till jag kan ta så är där lagom till lektionen ska börja, då vi ska repa xD
 

6 kommentarer

Mikaela

29 Apr 2013 08:51

Åh så jobbigt att vakna så där, i ren panik! haha men hoppas resten av dagen blir bra ;)

Pam-RandompiecesofaMind

29 Apr 2013 08:58

vilken osis!!..hoppas resten av dagen blir bättre^^..

Svar: sv. haha jadå ^^
Steampunker

Amanda

29 Apr 2013 12:41

Trist att du missade bussen!

simone

29 Apr 2013 14:45

hahah bilden <3

sv: jo visst var den :D nästan så att man blir sugen på att göra en sån själv :)

Sarah Persson

29 Apr 2013 16:47

Inte på mig :) hha

Malva Nyström

29 Apr 2013 17:14

- det tycker inte jag :(

Kommentera

Publiceras ej