Lite ensam ni vet

6kommentarer

Saknar killen som in i helvete! Men han kommer inte hem förrens om en vecka...
Och veckan som varit har varit ganska så osocial... vi har pratat i 10 minuter, och så tryp två sms om dagen som jag alltid får börja skicka...
jag vet att han har fullt upp med det han gör, han ska ha tenta nästa vecka, och det är viktiga saker, men jag kan ändå känna mig oerhört ensam.
Idag har jag inte hört av mig alls, inte han heller :(
Han är väldens underbaraste, finns ingen tvekan om det... men jag skulle så gärna vilja ha bättre kontakt när han inte är hemma...
Jag vet att det är jätte dumt att inte smsa honom just nu när jag saknar honom jätte mycket, för det gör mig inte på bättre humör ;)
men jag vill inte vara först hela tiden :o

6 kommentarer

Johanna

26 May 2012 23:38

Sv: Hihi, hon är väldigt söt :) hihi tack! :D

KarinHannaIsabelle- photography

27 May 2012 08:49

sv: Tack så jätte mycket! :D

Andrea

27 May 2012 09:18

sv: Ja, jag hoppas att det blir det.. Annars så vet jag inte vad jag gör :(<3

Olivia¨

27 May 2012 09:51

SV: Visst är dom, looove Jeffrey C!



Snygg bakrund!

rebecca

27 May 2012 10:15

sv: tack så mycket!

Emilia

27 May 2012 10:16

Nej, det är inte så roligt att känna sig ensam...



Sv: Är de också väldigt nyfikna av sig? Grannens katt är jättenyfiken och kikar på allting, typ. :P

Häromdagen försökte hon förresten fånga en fågel, men det gick inte så bra för henne.

Kommentera

Publiceras ej