Vill gå ner i vikt!

0kommentarer

Sitter och läser lite tidningar här hemma framför datorn. Jag ska satsa på att få min dröm kropp så jag kan tatuera in det jag vill ha på den.
Men med ett sockerberoende är det inte super lätt. Så det första som behöver göras är att sluta bli sugen på socker. Funderar typ på att skala en morot eller två för att ha med mig till skolan och äta lite på så fort jag blir sugen.... och dricka mycket citron vatten.
Men men, jag ska börja springa väldigt ofta, äta nyttigt m.m... får se hur detta går! Önska mig lycka till! För jag har en sådan kropp så att när jag väl gått upp i vikt har jag VÄLDIGT svårt att gå ner igen, vilket jag tycker ät tråkigt, blir omotiverad för att det inte händer något med vikten osv...
Men som sagt var, önska mig lycka till!!!
//cassie~

Kommentera

Publiceras ej