Synundersökning!

2kommentarer

Idag ska jag gå och kolla mina ögon! Tycker att jag har börjat se suddigare på håll den senaste tiden, så jag tänkte att det var lika bra att gå och kolla upp den :) Jag ska cykla iväg om en timme så ska se om jag kan fixa iordning lite mat innan jag sticker ^^ 
 
Mamma, min lillasyster, mormor, moster osv har glasögon, så det skulle ju inmte vara förvånande om jag skulle behöva ett par :o ställer mig lite sisåsär till det dock, man måste hitta ett par som är snygga och de kommer väll troligtvis vara super dyra -.-  Och linser känns läskigt xD Dock så ska jag gå och göra en linsundersökning för jag vill kunna ha cirkel linser! :D
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Julia Svensson

20 Mar 2014 20:17

sv: Ja det är den också, hihi!♥ kram

Sara Lindahl

20 Mar 2014 20:35

uscha jag behöver också kolla synen. Alla klagar på min dåliga syn, fast jag märker själv inga problem.

sv; tack!

Svar: lika bra att kolla upp den! :)
Steampunker

Kommentera

Publiceras ej