Wooh, ingen skola!

1kommentarer

Tur man kollade mejlen innan man skulle gå och lägga sig! Ingen ensemble i morgon, så det betyder att jag har en lektion som jag har eget arbete på! :D
Så jag ska dra iväg ett mejl till min religions lärare strax och säga att jag jobbar hemma sitället :) 
 
Då ska jag tvätta massa i morgon! (och om det är fint väder ska jag ligga ute i soleeen<3 Var ju lite i solen igår, men det blev så varmt på Jens balkong så fick ju gå in igen :/ Men det skulle verkligen vara lite nice att kunna se skillnad på mig och studentkläningen xD Dock är det skit tråkigt att sola xD 
 
Och eftersom jag är ledig i morgon så kommer det dyka upp välddigt mycket fina bilder här :D
 
 
Time for some doctor who!
 
 

1 kommentarer

paulina

20 May 2013 22:17

hahah vad jag garva när jag såg den här bilden ;)

Kommentera

Publiceras ej