Bussbussbuss

2kommentarer

Idag är det fredag! Jisses vad snabt den här veckan har gått! Inte för att jag har något emot det ;D Blir dock en lång dag idag. Ska ju ner till Jens så det blir först en timmes buss härifrån till Askersund, sedan två timmars buss från Askersund till Linlöping... 3 timmars bussresa! D: Det som är sååå råkigt att åka buss! 
Har dock bra böcker med mig och jag är sådär mega trött eftersom jag är uppe för sent på kvällarna.. så kanske sover lite ;D
 
 
Struntade i min sovmorgon idag så jag kan göra klart min redovisning till i eftermiddag. Dock är det ju så att jag inte måste gör redovsiningen idag, jag kan få göra den nästa fredag.... är faktiskt lite sugen på att göra så istället...
 
 
Men men, nu ska jag försöka fixa i mig lite vatten för jag är jätte törstig! 
 
 
Mig på pricken!

2 kommentarer

POOS

17 May 2013 13:36

Hej!
Du vann tävlingen hos mig så kolla din mejl för vidare info.
KRAM!

Svar: hmm, jag har inte fått något mejl :o Men vad kul! :D
Steampunker

Angelina

17 May 2013 16:47

sv: jaa verkligen! :D

Kommentera

Publiceras ej