Pillra lite med design och tvätt~

1kommentarer

Skulle vilja sätta mig och fixa lite på designen. Vill få en annan text än denna lilla som jag har nu, men det får bli när jag kommer hem, lugnare hemma :) För jag misstänker att Ellen, tjejen jag bloggar tillsammans med, inte kan :p för hittils har jag fått gjort allt som har med den "tekniska" biten att göra xD
Sitter i skolan nu, ska strax åka hem. Det är ju fredag och då slutar man tidigt! :D Så istället för att komma hem kvart över fyra, kommer jag komma hem kvart i tre!<3

Ska städa lite när jag kommer hem + tvätta (skulle vilja ha mina svarta jeans på mig i morgon) för det behövs nu! Hittaed inte saker jag skulle ha i morse så jag vände upp ocn ner på hela rummet eftersom jag hade bråttom xD

Men men, ni får ha det gött! Jag ska nog gå bort och sätta mig vid ett piano medans jag väntar på bussen ^^
Ska berätta en kul sak sen btw!<3

//cassie~

1 kommentarer

sandra

30 Apr 2012 06:11

Eller hur!



Vad snyggt tangentbordet var!

Kommentera

Publiceras ej