"Den tomma stolen"

2kommentarer

Fick J.K.Rowling nya bok i julklapp. Har börjat läsa lite i den och jag tycker att den verkar bra :) Jag är egentligen lite negativ till att få böcker om jag inte sagt en specifik bok/författare men jag tyckte det var kul att få denna ^^
Lite tråkigt att det inte finns någon magi i denna bok, för jag verkligen avgudar Harry Potter serien (yes I'm a fan!) men jag tror att den kommer vara bra ändå!
 
Har krypit ner i sängen nu så ska bara skicka iväg ett sms till underbara pojkvännen innan jag försvinner in i boken! 
 
             
                                           7
 
 





 



 
 
 
 

2 kommentarer

Rebecca Bendren

03 Jan 2013 22:10

SV; tackar!:)

emma ~ sjufoto! ★

04 Jan 2013 10:03

sv: ja det var det :) Rekomenderar du boken? kram

Svar: sv. det gör jag nog hittills :) har inte kommit så super långt dock ;)
Steampunker

Kommentera

Publiceras ej