Städning!

1kommentarer

Just nu sitter jag och små slöar i bibblan. Ska plocka upp häftet vi ska plugga med till provet i morgon och kolla på det om en liten stund... kan inte säga att jag är sådär super peppad! 
+ att jag ska måla klart en stadsplanering tills i morgon.... och när jag ändå håller på att klaga så kommer mormor i morgon så vi måste städa hemma och det kan vara så att hon ska sova i mitt rum så jag måste städa lite extra där med....
Tiden räcker inte till!!!
 
Om jag skulle få välja så skulle jag sitta på en buss ser till pojkvännen i Linköping nu såa jag kan gå och se Yohio i morgon >w< 
(ah, och träffa killen ;)
 

1 kommentarer

SOFIA

04 Apr 2013 17:27

sv: Ja, det var helt underbart härligt!

Hoppas att det känns som att tiden räcker till snart, för att det är en av de värsta känslorna som man kan ha! :)

Kommentera

Publiceras ej