Teckningen och ett slut

3kommentarer

Jaha, Ellen bestämde sig för att sluta blogga... tråkigt, men vill man satsa på skolan istället så ska man göra det! Skolan är viktig! Så kämpa! :D
Hihi skulle bara medela att jag är klar med bilden till Jens! :D Yes yes jag vet att bildkvaliten suger, men det får vara så just nu :D
Egentligen är den inte så skuggad utan skuggan består av massor med små streck. Men nu när jag ser den skuggad såhär så kanske jag ska skugga den... eller? ..... neh, blir bra som de är!
Ska ta och packa ihop lite grejer jag ska ha med mig ner till Linköping i morgon nu tror jag! Vill inte stressa med det i morgon... så det skulle ju vara kul att hitta den nya oranga tröjan... tappat bort den någonstans på rummet när jag kom hem efter konserten i tisdags :o
//cassie (kanske sista gången jag skriver mitt namn nu då)

3 kommentarer

LENA

10 May 2012 21:17

Ja det var riktigt mysigt! :)

LENA

10 May 2012 21:17

..och tack! :)

jessica "jeissie" persson

15 May 2012 12:57

snygg bild

Kommentera

Publiceras ej