Linköping!

1kommentarer

Ska ner till älslingen i Linköping på lördag<3 Ska gå på spex tillsammans med honom och hans vänner :) Lite kul att det blir just den 12:e för så har vi varit tillsammans i ett halvår~<3

haha fuck, jag som hade tänkt bli lite smalare tills vi träffades nästa gång! Får köra på en riktig hälsovecka denna vecka xD Skulle egentligen inte träffats förrens den 25, tre veckor tills dess.

Men men, jag är glad som fan ändå! Han älskar mig för den jag är och det räcker för mig!
Så nu ska jag ta och sätta mig med pennor, bläck, vattenfärger, oljefärger... ja något man kan måla med, och måla någonting till honom som han kan få i "halvårs present". jag fick ju ett halsband, så vill ge honom nått med! Så ska måla lite gamer stuff xD

Neh, nu hör ni inte av mig mer ikväll, för jag är fan trött och tänker sova!
//cassie

1 kommentarer

~ L I N N ~

06 May 2012 22:27

Kul att du är med & tävlar, lycka till!

Allt bra annars då? :-D

Kommentera

Publiceras ej