En iskall<3

5kommentarer

Cyklade ner till kiosken och löpte isglass förut :) Provade den nya twistern... gillade dock inte den lika mycket som den andra :o
Finns den andra kvar?! Har inte sett den alls i år! D: Sur jag blir om de tagit bort den, för det är min favorit isglass~
När det gäller strutar så är det daim-strut! Fanns dock en gräddglass strut ett tag som var väldigt god!
Åh, och nu pratar vi ju bara om vanlig glass, inte bj glass xD För de slår allt! (utom twister!)
Vilka är era favorit glassar? :D

5 kommentarer

Emma

27 May 2012 18:53

sv: Den är superbra när det är lite kyligare sommardagar! Och tack! :)

Isabelle

27 May 2012 18:56

Sv: Härligt!

Det var 20grader här idag :)

Emilia

27 May 2012 21:46

Jag köpte en sådan twister i onsdags, så jag tror de finns kvar.



Jag kan nog inte välja en favorit. Det finns ju så många goda! :P



Sv: Jaha, okej. ^^

Viktoria - Hallon

27 May 2012 22:15

åh, vad underbart med en kall glass!

withemilia

29 May 2012 08:55

Åå glass! Jag älskar Magnum :D Och så saknar jag den gröna Solero isglassen, den som var som 'små bollar' :D

Kommentera

Publiceras ej