Börjar bli nervös!

1kommentarer

Ska ju på jobb intervju i morgon! Kan inte alla ni där ute hålla tummarna för att jag får jobbet, skulle verkligen behöva lite pengar! 
Hihi blev inte spagetti och orv utan hamburgare med pommes, så jag ska gå ut och motionera lite om en stund, den maten är inte nyttig! 
 
 
Och så ska jag lägga in lite kläder i garderoben och så plocka in tvätten jag hängde i morse...  Och så ska jag nog måla naglarna, de har blivit tillräckligt långa för att det ska se bra ut nu! :) Har en färg som jag verkligen älskar, ett grönt från depend :) 
Och sedan duscha och bädda rent i sängen... och efter det så ska jag sno tv-spelet och ha det på mitt rum så jag kan spela Zelda! :D<3 (och lite super mario~ 
 

1 kommentarer

Annellisaa

22 Jun 2012 13:05

härligt att bara slappa med spel:)

Svar: yepp :)
Cassandra Lagermark

Kommentera

Publiceras ej