Ögonfransar

2kommentarer

Jag älskar att lägga fokus på ögonen, så jag har beställt lösögonfransar. Från Hong kong (men genom tradera) riktigt läckra enligt mig :) Ska beställa lite fler modeller, men då behöver jag lite mer pengar. Hittade många modeller som jag gillade <3
Ska fixa lite lim till fransarna med, svart. Vitt limm till svarta fransar går inte riktigt ihop va? ;)
 
Ska strax krypa ner i sängen och sova. Ska upp till mitt helvetiska jobb i morgon. Ska tvätta och smörja in ansiktet och måla klart naglarna på högra handen (de blir aldrig bra!) sen godnatt!
 
 

2 kommentarer

Elsa

21 Jul 2012 23:12

SV: Tack så mycket! :D

Svar: ^^
Cassandra Lagermark

Cat

06 Aug 2012 15:11

Jag tycker du borde leta efter genomskinligt lim istället, tror det finns på Åhlens ^_^

Svar: ah, ska kolla upp det ;D tack!
Cassandra Lagermark

Kommentera

Publiceras ej