Svettigt värre! :D

3kommentarer

Hej alla underbara! Dagen första inlägg kommer såhär sent pga att jag inte orkat skriva så mycket idag ^^' Först så har jag ju varit i skolan, och när jag kom hem så blev det te och vila sig lite och så nyss var jag ute och sprang :) Blev inte riktigt lika långt idag eftersom jag var trött i benen och inte bra skor på mig.
Ska strechta lite så jag inte blir för stel, sedan blir det en dusch!
 
Har inte blivit någe piggare ännu, men jag ha lovat att lägga upp lite bilder som jag målat, så stay updated!
 

3 kommentarer

Linnea

22 Aug 2012 20:49

så sjukt fin blogg alltså!

Svar: haha ja ellerhur, helt sjukt varmt!

Svar: sv. tack så mycket ^^
Cassandra Lagermark

Carro - http://four.blogg.se/

23 Aug 2012 00:49

Ha en toppen torsdag! :D
Kram

Svar: sv. det samma! :D
Cassandra Lagermark

anja

23 Aug 2012 11:15

gud vad du är duktig på att rita! elt sjukt

Svar: sv. men tack så mycket ;D
Cassandra Lagermark

Kommentera

Publiceras ej