Beställde nya skor från Nelly förut :)

9kommentarer

Beställde ett par sjukt snygga skor från Nelly idag! Men det kanske framgick av rubriken? ;) Skulle kanske beställt dem lite tidigare så man kunde ha dem när skolan börjar (på tisdag!) men de svarta pumpsen får vikariera under tiden ;)<3  
Var och shoppade lite i förrgår när jag ändå var i Örebro, så kom hem med lite godingar! En ring, skor, en tunika, rolling stones t-shirt x3,en poncho (gaaah so in love!) en hatt och ett sådant solglasögons skydd ^^
Och när jag kom hem så fixade jag Kultcon biljett och klickade hem en uggle ring och massa lösfransar + lim. 
(och budade på halsband på tradera, så jäkla söt/snygga!)
 
 
 
 
 

9 kommentarer

Nathalie Nyrén

18 Aug 2012 21:34

Tack så mycket :D

Ha en bra kväll!

Svar: det samma! :D
Cassandra Lagermark

Följ vår resa från tankar till färdigt hus

18 Aug 2012 21:57

Snygga skor :D

Svar: tack! :D Hoppas de är lika snygga på med ;)
Cassandra Lagermark

Ebba M

18 Aug 2012 23:43

SV: Jaa det är det. Bor några hus därifrån :-)

Svar: sv. okej :)
Cassandra Lagermark

isabelle

19 Aug 2012 02:25

Tack :) ja jag funderar på det!

∇Moa

19 Aug 2012 18:04

fin blogd :)

sv. Tackawr :D

Svar: sv. hihi tack så mycket ^^
Cassandra Lagermark

Jenda

19 Aug 2012 18:43

SV: Tack ! :) Tröjan är från Mango! Kram

Svar: sv. okej ^^
Cassandra Lagermark

Mikxki

19 Aug 2012 19:49

Riktigt snygga skor! I love then :)

Svar: sv. har du dem själv? :)
Cassandra Lagermark

Thitti & Klara - 2 himla knasiga tjejer

19 Aug 2012 21:04

Himla fina skor!

Checka gärna in på våran blogg. Följ en 98:as liv + en 99:as liv, I EN OCH SAMMA BLOGG. Är inte det otroligt awesome? Hoppas du fastnar och kanske kan lämna en kommentar. Kram :)

Svar: sv. tack ^^ kan ju ta mig en litet titt ^^
Cassandra Lagermark

felicia -

20 Aug 2012 12:28

Snygga de där skorna va!

sv: Visst är det, min syster älskar det!

Kommentera

Publiceras ej