Love you, miss you

0kommentarer

Att vara kär är nog det nästa bästa som finns, det som är bäst är att bli älskad tillbaka <3
Varje gång jag åker hem till min älskling glömmer jag bort världen en liten stund, jag är i min lilla bubbla av lycka.
Pojkvännen jag har nu är verkligen helt underbar, han är så otroligt underbar!
För mig är han världens sötaste <3
Tycker dock den här lilla detaljen med att han bor i Linköping kan vara lite jobbig ibland, jag vill med kunna åka till honom någon dag i veckan som så många andra kan göra...
Men det fina att inte träffas jätte ofta är att man bli lite kär på nytt när man träffas, man får den där underbara kramen som man gått och längtat efter i veckor och bara känna hur saknad man har varit.
Kärlek är någonting helt underbart.
Oavsett vad folk säger,
att de haft dåliga förhållanden
och inte vill bli kära efter det
...
screw that!
Kärlek är någonting underbart, någonting som passar för alla

Kommentera

Publiceras ej