Idag fyller lilla mamma år!

3kommentarer


Skolan är otroligt seg idag! Eller snarare hela denna veckan! Gick omkring och trodde att det var onsdag igår... önskar att det är fredag idag! För så kan man hem och sova hur länge man vill<3

Men min mamma fyller år idag, så det är ju änd en lite mysig dag :) Blir lite tårta i eftermiddag när jag kommer hem och så ska mamma få ett paket ^^ Mamma läser ju ändå inte här så jag kan berätta!
En bok med MASSOR utav smoothie recept! Mamma drack mycket smoothies ett tag (utan socker ofc~)
Jens hade köpt en sådan bok till sig själv som vi kollade lite i, så det slutade med att mamma fick en sdan med ^^

När klockan slagit ett så ska jag ringa och söka mitt tredje sommarjobb! Eller om jag får det kommer det inte bara att vara sommarjiobb utan jobb ^^ Ska söka som timvikarie innom kommunen :D

Blir man inte lite sugen när man ser detta? ;)
//cassie

3 kommentarer

Elise

18 Apr 2012 13:03

Du får säga grattis från mig!

kiwiberries

18 Apr 2012 15:43

sv: visst är filtarna bra!

Betty Bones

19 Apr 2012 20:17

Gahh, ja, man blir vrålsugen!



svar: Jaa, hon är vrålsöt! Två olika färger på ögonen har hon också.

Kommentera

Publiceras ej