Bli med kanin

1kommentarer

Lovade jag någonting dmt nu måntro?
Ska ta hand om en liten kanin som är... en månad nu tror jag. Det är vad jag fick höra. Så jag ska få tillbaka kaninburen som mia hade sina kaniner i och få hö och halm av Ylva. Och så lite färska grenar, maskrosor och morötter så kommer allt bli frid och fröjd!
Och eftersom den är så liten så kommer jag se till så att den blir väldigt tam! :D <3
Vadå för gammal för att ha en kanin? ;) Vi får se vad som händer när jag flyttar... mia kanske få ta över den då, för jag kan nog inte ta hand om den när jag flyttat, dyrt och så kan jag inte vara borta längre perioder.
En av dessa sötnosar är det ;)
Om ellen har möss kan väll jag ha en kanin?
/cassie~

1 kommentarer

Daniella ♥

21 Apr 2012 22:34

Har du haft en bra dag? :)

Kommentera

Publiceras ej