Beställt ny telefon! :D

9kommentarer

Jag och mamma satt och kollade lite på mobiltelefoner, för jag kände att jag behövde en ny. Den har kommit till det stadiet då man måste ladda den varje natt eftersom batteriet dör annars -.-
Meeen det blir en Xperia S :D Ska hämta ut den någon gång nästa vecka. YAY säger jag bara!
Den lilla detaljen med att man blir 300kr fattigare i månaden svider väll ganska mycket, men det kommer det bara göra i ett år ungefär, sedan kommer jag ju få student bidrags grejs och då har man liiite mer pengar xD
Längtar så tills jag ska flytta! :D
Någon som har en sådan? Hur är den? En klasskompis till mig har en och hon säger att de är bra, så får väll tro på det nu! :D
//cassie~

9 kommentarer

Jasmine

26 Apr 2012 19:21

Hoppas att du trivs med den nya telefonen.

Kram

Anne

26 Apr 2012 19:29

Jag är inbiten Iphone-användare och kan inte tänka mig nåt annat men den är säkert kanon!



Boxen är en kär ägodel - den åker fram så fort jag är själv hemma och får ha TV:n för mig själv :)

Anne

26 Apr 2012 19:48

Haha! Nja, han kanske inte är såå intresserad av SATC. Han plågar sig igenom nåt avsnitt här eller där men jag kan ju kolla en hel säsong i sträck :)

Betty Bones

26 Apr 2012 19:55

Asch, hade behövt skaffa en ny telefon jag med. Min fungerar bara ibland, haha.



svar: Haha, speciell är hon allt. Men lite defekt också må jag lova. Vita katter med tvåfärgade ögon har väldigt lätt att få dålig syn, eventuellt bli blinda. Det gäller dom flesta "albino"-djuren tror jag. Eller ja, det här är så nära man kommer albino utan att det är albino om jag inte minns fel.

Erica

26 Apr 2012 20:05

Sv: Exakt! :)

iiiden

26 Apr 2012 21:51

sv. haha ja! Men färgen blev kaffebrun sen:D

Annellisaa

26 Apr 2012 23:19

tack:)

den är köpt på swefox.se :)

eRaey - Kläddesigner med 3 egna företag

27 Apr 2012 02:22

Hej tjejen! :D



Vad tycker du om bilden jag trixade lite med i photoshop? Du hittar den här: http://eraey.se/2012/april/you-and-me.html#comment



Imorgon kommer det upp en tävling på bloggen med ett underbart somrigt plagg från min ena webbshop, EmelieRaey.se.

Håll utkik :) ( vill du kolla in båda webbshopparna så kan du klicka in på bilderna till höger om headern :))

sandra

27 Apr 2012 07:07

Nej, jag har hört att det ska vara svårt att plantera avkodao så jag blev chockad när jag lyckades. Men det tar tydligen 15 år för dem att få frukt så det spelar nog inte så stor roll :P

Kommentera

Publiceras ej